Вівторок, 24.10.2017, 14:11
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Сайт школи №2 м.Вараш

Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
...
Національна дитяча гаряча лінія
...
Національна гаряча лінія
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Методична робота

Система методичної роботи школи

 

Науково - методична проблемна тема 2014 - 2019 рр:

Інтерактивні технології у навчально - виховному процесі школи

І етап 2014 - 2015 рр - Презентація теми. Теоретичне вивчення

ІІ етап 2015 - 2017 рр - Теоретичне обгрунтування науково - методичної проблеми та етапи практичних дій

ІІІ етап - 2017 - 2019 рр - Поточний аналіз та управління процесом впровадження, підбиття підсумків

       Методичну роботу організовано через взаємодію всіх підрозділів здійснення навчально-виховного процесу на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи.

        Методична робота в школі планувалася, виходячи з основних принципів: · відповідність системи внутрішкільної методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави; · науковість; · системність. Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети і завдань змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, від спрямованості на високі кінцеві результати; · комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; · системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти; · творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів; · конкретність, урахування особливостей школи, учителя, диференційований підхід до педагогів; · спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя; · єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості; · оперативність, мобільність; · колективний характер; · створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів.

      

З метою вивчення методичної, психологічної підготовленості вчителів систематично здійснюється діагностування та педагогічний моніторинг як форма організації, збирання та опрацювання інформації про кожного з педагогів. Це забезпечує відстеження їхнього професійного рівня, динаміки і тенденції розвитку освітнього процесу.

Організація науково-методичної роботи в закладі на діагностичній основі дає змогу досягти системного підходу в організації внутрішньої науково-методичної роботи: ознайомитися з рівнем методичної кваліфікації кожного педагога, виявити та з'ясувати, які форми науково-методичної роботи найдоцільніші для конкретного викладача, ефективно застосовувати, доповнювати, а в окремих випадках – цілеспрямовано розробляти нові методики викладання предметів, забезпечити високу результативність педагогічної діяльності.

   З метою зростання фахової майстерності вчителів, підвищення професійного рівня молодих спеціалістів, творчого вирішення педагогічних завдань і проблем школи, скоординованості дій вчителів-предметників у навчальному закладі організована робота 5-ти шкільних методичних об’єднань та 1 творчої групи учителів, а також затверджені науково-методичні теми об’єднань та груп, які є складовою частиною загальношкільної науково-методичної теми. Роботу ШМО координує методична рада школи.

 

Методичні об'єднання

- вчителів української мови і літератури, російської мови та зарубіжної літератури

(Дмитрук Н.М.);

- вчителів математики, фізики, інформатики та астрономії (Карпович В.С.);

- суспільно - природничих предметів (Козлюк Г.В.);

- іноземної філології (Тубольцева В.В.);

- естетично - трудового виховання (Домнюк П.Б.)

- вчителів початкових класів (Ковальчук В.Н.)

 

Творча група

- по вивченню та реалізації науково - методичної теми школи (Пінчук Л.С.)

Враховуючи інтереси дітей для кращого засвоєння ними програмового матеріалу, для розвитку творчих здібностей учнів та згідно побажанню учнів та батьків введено факультативи, спецкурси та індивідуальні заняття .

Робочий навчальний план для 10-11 класів складено за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню, затвердженими наказом МОН України від 29.05.2014 року № 657.

11 А клас - математичний профіль;

11 Б клас - універсальний профіль;

Із варіативної складової використані години для класів з поглибленим вивченням окремих предметів:

8 Б клас - поглиблене вивчення історії України;

9 А, 9 Б класи - поглиблене вивчення математики;

10 А клас - поглиблене вивчення української мови.