Вівторок, 24.10.2017, 14:06
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Сайт школи №2 м.Вараш

Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
...
Національна дитяча гаряча лінія
...
Національна гаряча лінія
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Основні завдання

Виховна робота 2017-2018 н.р.

Педагогічний колектив  протягом навчального року буде продовжувати працювати над  реалізацією Програми  національного виховання  учнівської  молоді  на 2008-2020 роки з метою створення  відповідного виховного простору  в  навчальному закладі,  який   би  забезпечував інтенсифікацію, ефективність   і  результативність виховної  діяльності , функціонування  шкільної  та  класних  виховних систем, підвищення  суспільного статусу  виховання  в  освітніх  закладах,   модернізацію    змісту  виховання, його  форм  і методів , виховних  технологій   на  основі  впровадження   новітніх  досягнень  психолого-педагогічної  науки   і практики, гармонізацію  сімейного  і  суспільного виховання.

Програма  національного виховання  учнівської  молоді  орієнтує всіх  класних  керівників  та вчителів – предметників    на  наступний  зміст  виховання:  ціннісне   ставлення  особистості  до суспільства  і  держави;  ціннісне  ставлення особистості  до  історичних   культурних  і духовних   надбань  рідного краю;  ціннісне  ставлення особистості  до сім’ї,  родини, людей; ціннісне ставлення особистості до себе; ціннісне  ставлення особистості до природи; ціннісне  ставлення особистості  до праці; ціннісне  ставлення особистості  до мистецтва.

Виховна робота школи у 2017-2018 навчальному році буде базуватися на принципах людської моралі, демократизації та гуманізації. Вона керуватиметься:

  • Програмою національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008-2020 роки
  • Основними орієнтирами  виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів      
  • Законом України “Про загальну середню освіту”;
  • Законом України “Про освіту”;
  • Концепцією національного виховання;
  • Державною національною програмою “Освіта”;
  • Конвенцією прав дитини;
  • Національною доктриною розвитку освіти;
  • Програмою “Творча обдарованість”;
  • Концепцією громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності.
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі школи є:
  
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  
- залучення молоді до національної та світової культури;
  
- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
  
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
  
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», «Національної програми відродження та розвитку українського козацтва», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

Список класних керівників (2017-2018 навчальний рік)

 

Руднік Алла Володимирівна  5 А клас
 Мельничук Світлана Юрівна  5 Б клас
Килюшик Марія Михайлівна 5 В клас
Тубольцева Вікторія Володимирівна 6 А  клас
Веремчук Валентина Сергіївна 6 Б клас
Дмитрук Наталія Михайлівна 6 В клас
Нагорна Наталія Іванівна 7 А клас
Нікітчук Людмила Іванівна 7 Б клас
Кобець Олена Костянтинівна 8 А клас
Потапенко Валентина Петрівна 8 Б клас
Мирончук Вікторія Всеволодівна 8 В клас
Куськовець Надія Олексіївна 9 А клас
Серховець Олена Володимирівна 9 Б клас
Сернюк Людмила Василівна 9 В клас
Жданюк Наталя Миколаївна 10 А клас
Остапчук Любов Василівна 11 А  клас
Ремез Марія Никонівна 11 Б  клас

 


Список класоводів (2017-2018 навчальний рік)

 

Мамаєва Людмила Миколаївна  1 А клас
Кунерт Надія Григорівна 1 Б клас
Свиридюк Ганна Василівна 1 В клас
Вакуліч Наталя Володимирівна 2 А клас
Ковальчук Марія Гаврилівна 2 Б  клас
Манелюк Наталія Володимирівна 2 В клас
Пешко Маргарита Владиславівна 3 А клас
Гайдук Валентина Андріївна 3 Б клас
Ковальчук Валентина Назарівна 4 А клас
Книшук Світлана Соловеївна 4 Б клас
 

 

Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників.
  
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. 
 
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
  • координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
  • організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів; 
  •  координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
  • планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
  • організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
  • обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
  • оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.
3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
  • список членів методичного об'єднання;
  • річний план роботи методичного об'єднання;
  • протоколи засідань методичного об'єднання;
  • аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).