П`ятниця, 22.01.2021, 00:03 Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сайт Вараського ліцею №2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() вологість: тиск: вітер: |
Психологічна службаПсихологічна служба Вараського ліцею № 2До складу психологічної служби школи входять практичний психолог Супрунюк Оксана Петрівна та соціальний педагог Кравчик Лариса Андріївна
Супрунюк Оксана Петрівна Рік народження: 1975. Освіта: вища, - РЕГІ ім. С. Дем’янчука 1998. Спеціальність: початкове навчання і практична психологія Кваліфікація: вчитель початкових класів та практичний психолог Стаж роботи: загальний педагогічний стаж становить 23 рік, на посаді практичного психолога – 19 років. Проблема , над якою працює психологічна служба ліцею. Формування і розвиток індивідуальних особливостей особистості, впроваджуючи інтерактивні технології при врахуванні емоційної комфортності та психічного здоров’я учня, педагога та батьків. Проблемна методична тема: «Психологічний супровід дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності засобами інтерактивних технологій» Завдання психологічної служби:
державна соціальна програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року,обласна комплексна програма профілактики правопорушень та боротьби із злочинністю на 2016 – 2020 рр, обласна цільова соціальна програма протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2015 – 2018 роки, обласна цільова програма щодо реалізації Конвенції про права інвалідів на період до 2020 року, комплексна програма щодо підтримки соціальної адаптації та реінтеграції громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції в інші регіони України на період до 2017 року,національний план дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека» на період до 2020 року в Рівненській області..
Завдяки роботі психологічної служби в школі створено: - сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу; - створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я. Психолог сприяє: - пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей; - свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів; - успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і - можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу. Психолог захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя. Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків. Основними видами діяльності практичного психолога є: психодіагностична і консультативна робота, корекційно-відновлювальна і розвивальна діяльність, просвіта, навчальна діяльність, організаційно-методична робота і за потребою зв'язки з громадськістю. КЛЯТВА ПСИХОЛОГА: Ступаючи на шлях практичної психології, я присягаюся, що всі мої знання і здібності вкладу в свою непросту роботу. У моїх руках душа значить, і доля того, хто звернувся до мене за допомогою. Все, що я умію і знаю, все, чим природа і люди обдарували мене як особистість, — для тих, хто йде до мене. Я не допущу, щоб те, що я дізналася про людину, обернулося проти неї. Оволодіваючи професією психолога, гаряче бажаю тільки одного — бути для людей тим, кому можна довіритися. І я не зганьблю свою професію некомпетентністю, некваліфікованістю, непорядністю, байдужістю.. І хай успіх супроводить мені в моєму щирому прагненні спонукати і розвинути добро в дитині, допомогти їй в скрутні хвилини її поступового дорослішання, прийняти, цінувати і берегти загадку її неповторної індивідуальності..
Рік народження: 1975. Освіта: вища, - РДГУ . Спеціальність: початкове навчання Кваліфікація: вчитель початкових класів Стаж роботи: загальний педагогічний стаж становить 20 рік, на посаді соціального педагога - 7 Проблема , над якою працює психологічна служба ліцею. Формування і розвиток індивідуальних особливостей особистості, впроваджуючи інтерактивні технології при врахуванні емоційної комфортності та психічного здоров’я учня, педагога та батьків. Проблемна методична тема: «Психологічний супровід дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності засобами інтерактивних технологій»
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2021 Створити безкоштовний сайт на uCoz |