Вівторок, 24.10.2017, 14:09
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Сайт школи №2 м.Вараш

Меню сайту
Вхід на сайт
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
...
Національна дитяча гаряча лінія
...
Національна гаряча лінія
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Психологічна служба

Психологічна служба Кузнецовської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2

До складу психологічної служби школи входять практичний психолог Супрунюк Оксана Петрівна та соціальний педагог Кравчик Лариса Андріївна

     

Супрунюк Оксана Петрівна                                       

Рік народження:  1975.

Освіта: вища, - РЕГІ ім. С. Дем’янчука 1998.

Спеціальність: початкове навчання і практична психологія

Кваліфікація: вчитель початкових класів та практичний психолог

Стаж роботи: загальний педагогічний стаж становить 23 рік, на посаді практичного психолога – 19 років.

Проблема , над якою працює психологічна служба школи.

Формування і розвиток індивідуальних особливостей особистості, впроваджуючи інтерактивні технології при врахуванні емоційної  комфортності та психічного здоров’я учня,  педагога та батьків.

Проблемна методична тема: «Психологічний супровід дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності засобами інтерактивних технологій»

Завдання психологічної служби:

  1. Сприяння повноцінному особистісному та інтелектуальному розвитку учнів на кожному віковому етапі, створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку.
  2. Забезпечення психологічного супроводу учнів до профільного та професійного самовизначення.
  3. Проведення роботи  з обдарованими учнями та їх батьками.
  4. Активізація превентивних заходів щодо різних форм узалежнень, фізичного насильства та агресивної поведінки; формування здорового способу життя серед учнівської молоді.
  5. Забезпечення якісного соціально-психологічного супроводу учнів початкової та середньої школи, у зв’язку з переходом на новий Державний стандарт.
  6. Організація просвітницької роботи серед  адміністрації закладу.
  7. Надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги постраждалим, переселеним, біженцям, членам їх сімей і родичам загиблих в ході АТО.
  8. Участь в розробці та реалізації заходів таких державних  програм:  програма

державна соціальна програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року,обласна комплексна програма профілактики правопорушень та боротьби із злочинністю на 2016 – 2020 рр, обласна цільова соціальна програма протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2015 – 2018 роки, обласна цільова програма щодо реалізації Конвенції про права інвалідів на період до 2020 року, комплексна програма щодо підтримки соціальної адаптації та реінтеграції громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції в інші регіони України  на період до 2017 року,національний план дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека» на період до 2020 року в Рівненській області..

 

Завдяки роботі психологічної служби в школі створено:

- сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу;

- створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я.

Психолог сприяє:

- пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей;

- свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів;

- успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і - можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу.

Психолог захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя.

Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків.

    Основними  видами діяльності практичного психолога є: психодіагностична і консультативна робота, корекційно-відновлювальна і розвивальна діяльність, просвіта, навчальна діяльність, організаційно-методична робота і за потребою зв'язки з громадськістю.

         КЛЯТВА ПСИХОЛОГА:

 Ступаючи на шлях практичної психології, я присягаюся, що всі мої знання і здібності вкладу в свою непросту роботу. У моїх руках душа значить, і доля того, хто звернувся до мене за допомогою. Все, що я умію і знаю, все, чим природа і люди обдарували мене як особистість, — для тих, хто йде до мене. Я не допущу, щоб те, що я дізналася про людину, обернулося проти неї. Оволодіваючи професією психолога, гаряче бажаю тільки одного — бути для людей тим, кому можна довіритися. І я не зганьблю свою професію некомпетентністю, некваліфікованістю, непорядністю, байдужістю.. І хай успіх супроводить мені в моєму щирому прагненні спонукати і розвинути добро в дитині, допомогти їй в скрутні хвилини її поступового дорослішання, прийняти, цінувати і берегти загадку її неповторної індивідуальності.. 

 

Кравчик Лариса Андріївна

Рік народження:  1975.

Освіта: вища, - РДГУ .

Спеціальність: початкове навчання 

Кваліфікація: вчитель початкових класів 

Стаж роботи: загальний педагогічний стаж становить 20 рік, на посаді соціального педагога - 7

Проблема , над якою працює психологічна служба школи.

Формування і розвиток індивідуальних особливостей особистості, впроваджуючи інтерактивні технології при врахуванні емоційної  комфортності та психічного здоров’я учня,  педагога та батьків.

Проблемна методична тема: «Психологічний супровід дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності засобами інтерактивних технологій»